50 Geriausias Svorio Netekimas Patarimai

medicinos, sveikata, sveikatos prieži?ros

Ką daro sveikos bendruomenės? Vienas atsakymas yra pateiktas fizinių erdvių ir paslaugų, kurios leidžia vyresnio amžiaus žmonėms įsitraukti į sveiką elgesį. Dviračių takai, pėsčiųjų takai, lauko sporto skyriai, meditacija sritis ir labirintai, yra tik keletas pavyzdžių iš infrastruktūra, kuri gali įkvėpti ir įtraukti vyresnio amžiaus gyventojų. Dar vienas pavyzdys, galima rasti atnaujintas vyresniųjų centrai, teikiantys skyriai, bendrijos sodai ir siūlo daugybę švietimo kampanijas ir iniciatyvas, galinčių padėti jų gyventojus į sveikesnį gyvenimą visoje gyvenimą.

Michael ir Tim - Puikus postas, ypač, nes aš dirbu apie produktą, padėti su savaiminio mokymosi! Vienas kitas svarbus veiksnys, kuris yra ne kuriems čia yra tai, kad kaina "oficiali" mokymasis yra staigiai pakiltų. Pasak Departamento Ed, jis padidėjo 37% per pastarąjį dešimtmetį. Kita vertus, pasiekti, kad neformalus švietimas vis lengviau, nes platinimu internete.

Riebalų (riebiųjų rūgščių), pamaitinti smegenis. Sausas svoris smegenys yra 60% riebalų. Riebalai turi būti papildomos dienos už gerą psichikos sveikatos. Širdis taip pat gauna naudos iš sveikų riebalų (saugo kraujagysles slidus, užkirsti kelią krešulių ir užsikimšimo dėl aterosklerozės). Gerų sudaro alyvuogės/alyvuogių aliejus, kokosų aliejus, avokadų, riešutų ir sėklų (ir jų sviestas.) Išvengti nesveiko trans riebalai, esantys greito maisto. Sveikų riebalų, atstumti ligą ir suteikti sklandžiai odos. Pridėti, prieskoniai, vaistažolės ir šviežių, filtruoto vandens, kai arbatos, šiek tiek kavos kasdien, ir žmonės gali gyventi iki brandžios senatvės.
Bon apetit!

Tai sustabdo kovoti arba skrydžio atsakymą, lėtina mūsų širdies ir kvėpavimo dažnį, padeda smegenų funkciją, virškinimo, seksualinio atsako ir net lėtina genetinį poveikį senėjimo jei praktikuojama pakankamai. Ji kelia mus į šį momentą ir sustoja mūsų atsakas į stresą. Tai nereiškia, kad linijos banke perkelti greičiau, neturi gauti mūsų skrydžio laiko ar sustabdyti IRS audito, bet tai išsprendžia mūsų reakcija į jį, ir kad visi mes galime kontroliuoti. Streso valdymas yra vienas iš didžiausių klausimų, sveikatos apsaugos ir šiandien, ir ši paprasta technika yra vienas iš atsakymų.

Jei jūs turite nuėjo taip toli, tai ženklas, kad esate rimtas apie prarasti svorio. Kitas žingsnis yra perkelti iš teorijos į praktiką. Kaip paskutinis patarimas sakyčiau, kad geriau ją lėtai ir pavyks, o ne juda greitai ir nepavyksta. Stengiuosi sekti vienas patarimas tuo metu, ir suteikti sau pakankamai laiko, kad priprasti prie pokyčių. Dabar jūsų eilė ir atminkite, kad pradėti reikia dabar, ne rytoj, ne pabaiga mėnesį, o ne pirmadienis, tačiau šiandien, sėkmės!

Tyrimai parodė, kad vaikai, kurie yra labiau tinkami padaryti geriau mokyklose", - sako Porter. Ji ir Krebs tiek patarti tėvams, skatinti fizinį aktyvumą, skatinant vaikams žaisti lauke. Tai gali būti bet kokia veikla, pavyzdžiui, dviračiais ar pėsčiomis su šeima, tačiau taip pat gali būti ir paprastas, lauko žvalgymas. Svarbus dalykas yra tai, kad vaikai gauna ne mažiau kaip 60 minučių fizinio aktyvumo kasdien.

Vaikams dažniau nei suaugusiems, tai paprastai skirstomi į daug trumpų eilių veikla.